Compra, desa i cuina amb cap i amb cor

Taller sobre estratègies de màrqueting als supermercats i eines útils per fer una compra amb cap i amb cor. Estratègies de màrqueting als supermercats

La compra forma part del nostre dia a dia. Hi ha mil maneres de fer-ho. Alguns hi dediquen molt de temps i es preocupen pel que mengen i pels qui ho produeixen, seleccionant el millor de cada comerç i buscant l’especialista de cada sector. D’altres hi passen menys temps i opten per l’opció més còmode. Sigui quina sigui la nostra manera de compra, el taller aportarà eines útils per fer una compra amb lògica, coneixement i consciència. Aprendre a llegir les etiquetes o conèixer les estratègies que utilitzen certs establiments per promoure la compra impulsiva o inconscient, ens ajudaran a ser més lliures per triar objectivament els productes que tenim a casa

13415393_1231921970160819_7265005458928906190_o

CONTINGUTS

1h Estratègies de màrqueting als supermercats. A càrrec de Laia Benaiges (Llicenciada en Publicitat i RRPP)

Berenar (amb la col·laboració d’Amandín)

2h Consells i eines útils per fer una compra amb cap, organitzar la compra a casa i idees de cuina fàcil, senzilla i saludable (A càrrec de Marta Conesa, Diestista – Nutricionista)

DATA

10 de març. de 18h a 20h

PREU

12€

INSCRIPCIONS

180nutricioicomunicacio@gmail.com